Матеріали семінару «Консолідація виховних можливостей ЗОШ №20, загальноосвітніх навчальних закладів різних регіонів України та громадських організацій щодо формування громадянської ідентичності учнівської молоді»

Партнерська міжрегіональна взаємодія ЗОШ №20 м.Маріуполя і ЗОШ №16 м.Тернополя

Презентація директора школи Волкової В.Б.

Студія 1  "Відкритість світу"

Студія 2  "Країна     починається з тебе"

Студія  3 «Духовні цінності української молоді»

Відеоматеріали семінару

Становлення та розвиток системи виховної освіти

Становлення та розвиток системи виховної
Adobe Acrobat Document 62.3 KB

Система виховної роботи школи

Система виховної роботи школи.PDF
Adobe Acrobat Document 322.1 KB

Соціально-правовий проект "Скажи "Ні!" пияцтву та тютюнопалінню"

Проект "Міжрегіональна взаємодія"

Профілактична робота в школі

Внутришкільний облік.PDF
Adobe Acrobat Document 323.1 KB

Затверджено

Директор ЗОШ № 20

_______ В.Б. Волкова

 

 

Примірний порядок ведення та визначення критеріїв постановки на внутрішньошкільний облік учнів ЗОШ № 20 м. Маріуполя , які вчинили злочин або схильні    до їх вчинення

 

            Постановка учнів на внутрішньошкільний облік ЗОШ № 20, спрямована на удосконалення роботи по профілактиці правопорушень, посилення соціального і правового захисту дітей, створенню системи роботи з учнями, які вчинили злочин або схильні до їх вчинення.

            Постановка на внутрішньошкільний облік носить виключно профілактичний характер та є підставою для проведення індивідуальної профілактичної роботи в межах компетенції навчального закладу, яка регламентується  Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Конвенцією ООН  про права дитини, Примірним положення про загальноосвітній навчальний заклад (затвердженим Постановою Кабінету Міністрів від 27 серпня 2010 р.     № 778), Примірним статутом загальноосвітнього навчального закладу (затвердженим наказом Міністерства освіти і науки від 29 квітня 2002 р.           № 284), Примірним положенням про раду загальноосвітнього навчального закладу затвердженим наказом Міністерства освіти і науки від 27 березня   2001 р. № 159, орієнтованим положенням про організацію виховної роботи в професійно-технічних навчальних закладах Міністерства освіти і науки України затвердженим наказом Міністерства освіти і науки від 16 квітня      2002 р. № 257.

Підставою для постановки на внутрішньошкільний облік може вважатися:

·        невідвідування або систематичні пропуски навчальних занять без поважних причин;

·        неодноразове порушення Статуту школи, систематичне невиконання домашніх завдань, відмова від роботи  та порушення дисципліни на уроках;

·        жорстока поведінка, рукоприкладство по відношенню до інших неповнолітніх, в тому числі бійки, що привели до тілесних ушкоджень;

·        знущання над учнями іншої національності, віросповідання, расової приналежності (порушення Конвенції ООН про права дитини);

·        вчинення злочину, яке несе за собою притягнення неповнолітнього до відповідальністі.

Розгляд питання про постановку на внутрішньошкільний облік  здійснюється Комісією по профілактиці правопорушень навчального закладу, яка створюється Радою навчального закладу відповідно до п. 4.3.5 Примірного статуту загальноосвітнього навчального закладу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 29 квітня 2002 р. № 284 за наявності:

·        заяви класного керівника, вихователя або соціального педагога;

·        характеристик на неповнолітнього, підготовлених класним керівником школи;

·        акта обстеження умов проживання неповнолітнього, складеного службою у справах дітей або кримінальною міліцією у справах неповнолітніх на замовлення навчального закладу;

·        довідок класного керівника про профілактичну роботу з неповнолітнім з відповідними датами, бесідами, протоколами зустрічей з батьками або особами, що їх замінюють;

·        виписка оцінок за останній семестр (у разі постановки на внутрішньошкільний облік) з приводу ухилення від навчальних занять);

·        доповідні вчителів-предметників з приводу успішності засвоєння знань, відвідування та поведінки на уроках, інші матеріали, які підтверджують необхідність постановки на внутрішньошкільний облік  неповнолітнього (посилене психолого-педагогічне супроводження).

Для постановки неповнолітнього на внутрішньошкільний облік на засіданні Комісії з профілактики правопорушень розглядаються питання стосовно кожного випадку окремо.

Рішення про постановку на внутрішньошкільний облік, або відмова, фіксується у протоколі засідання Комісії із зазначенням переліку заходів з проведення профілактичної роботи,  відповідним визначенням термінів та відповідальних.

У випадку прийняття рішення про постановку учня  на внутрішньошкільний облік  в протоколі зазначаються:

·        терміни розробки індивідуальних планів роботи з учнем класного керівника;

·        залучення спеціалістів (медичних робітників, соціальних робітників, психологів, служби у справах неповнолітніх) для проведення консультацій з неповнолітніми, його батьками або особами, що їх замінюють;

·        форми, періодичності термінів контролю за поведінкою підлітка, відвідуванням ним занять, засвоєння освітніх програм;

·        виявлення здібностей дитини та клопотання перед закладами позашкільної освіти, щодо відвідування гуртків, за місцем проживання з наданням в подальшому інформації про проведену роботу з учнем; у випадку відвідування інших гуртків, надання характеристики на учня керівником гуртка з рекомендаціями для загальноосвітнього навчального закладу.

Підставою для зняття з внутрішньошкільного обліку  учня може бути:

·        покращення ситуації, яка була причиною постановки на внутрішньошкільний облік (посилене психолого-педагогічне супроводження):

·        ліквідація неуспішності;

·        відсутність пропусків навчальних занять;

·        закінчення загальноосвітнього  закладу;

            Рішення про зняття з внутрішньошкільного обліку учнів приймається Комісією по профілактиці правопорушень на підставі спільного клопотання заступника директора з навчально - виховної роботи, класного керівника, вихователя або представника служби у справах дітей за наявності відповідних документів.

            Збір і узагальнення матеріалів щодо роботи з учнем, який знаходиться на внутрішньошкільному обліку покладається на особу, яка персонально в межах своїх службових обов’язків відповідає за організацію роботи по профілактиці правопорушень в загальноосвітньому та професійно-технічному навчальному закладі.

 

 

Презентації

Профорієнтація

Прекрасна можливість отримати досвід

2 і 3 листопада 2016 року в читальному зал ЗОШ №20 був проведений тренінг за темою «Формула професій» для учнів 9-х і 11-х класів.

Тренери: Казаку Т.В., Коновалова Т.П.

У ході тренінгу учні удосконалювали свої вміння та навички роботи в групах, мали змогу розвивати свої комунікативні здібності, дізналися, як обрати професію, що відповідає їх прагненням та можливостям.

Велике зацікавлення у дітей викликали вправи «Автопортрет», «Море бажань», «Стратегія життя на 10 років», «7 кроків до професії».

Отримати більш повну уяву про себе допоміг тест на визначення творчих здібностей. Знайшли багато важливого для себе в інформації «Ринок праці України, вакансії та зарплати».

Сподобалось дізнаватися нове про себе, людей, знаходитися серед друзів, енергетика аудиторії.

 

Приємно відмітити, що учні зрозуміли, що важливими компонентами самореалізації є самопізнання, самоосвіта, самовиховання, професійне самовизначення.

Для маленьких